Vlastní motiv potisku na textil vám nabídne řada firem, zodpovědnost za jeho samotnou volbu musíte převzít vy a tak se stává, že mnozí z nás najednou zjistí, že postrádají invenci, schází nápad, a nakonec přistupují na obvyklé texty a nápisy, co je jich doslova plný Internet.

Buďte originální

Reklamní textil – to nejsou jen trička a čepice – když se řekne reklamní textil, napadají nás obvykle situace, ve kterých lidé kráčí po ulici s obrovským nápisem či drobným firemním logem na hrudi, anebo s kšiltovkou na hlavě, a přenáší tím do našeho zorného úhlu přesnou a cílenou informaci. Trička, případně mikiny, a čepice jsou také nejvíce nápadným vyjádřením toho, co chceme propagovat a zviditelnit. V životě jsou ovšem i jisté situace, kdy chceme být originální, a udělat radost nejen sobě, ale třeba i svým blízkým docela nevšední, vtipnou glosou.

prostírání a sklo

Zavtipkovat a potěšit srdce vašeho protějšku či známého, se smyslem pro humor, lze i jinak, třeba spodním prádlem. Ale pozor, žádné erotické vnucování a nátlaky ve smyslu mužského a ženského pohlaví, grafiky šroubku a matičky, zástrčky a zásuvky. Potěší docela obyčejné jméno či přezdívka, významné životní datum, např. krásné dovolené, přestěhování do vlastního domu atp.

lněné prostírání

Prostírání – to bývá obyčejně jednoduché bez vzoru či s výšivkou, ale kvalitní digitální tisk jej dokáže povýšit na vyšší úroveň. Na bílý bavlněný podklad pro děti oblíbené pohádky z večerníčků a zvířátka, pro ženy třeba krásné květinové variace, pro muže oblíbený sport (házenou nebo veslování), pro početnou rodinu, která zasedá k velkému stolu, můžete zvolit na každý kus prostírání jméno nebo přezdívku, uvidíte, že taková milá pozornost určitě zabere.

Kapesníky – divili byste se, kolik starších lidí, ale i mladších konzervativnějších ročníků stále používá textilní kapesníky. Vlastní (raději skromný a drobný) námět potisku sady kapesníků může být vhodným doplňujícím dárkem k narozeninám.